Halaman

Isnin, 15 April 2013

MYDIN....

Assalamualaikum....

Sudah 1 minggu aku menjadi keluarga MYDIN JASIN...aku dah mengenali ramai kawan-kawan baru, Zam Strong, Hafiz, Izhar, Saiful, Faiz dan the other staff... Tak lupa juga pada Supervisor aku Bro Subra & Bro Yus yang merupakan HOD aku...

1 minggu aku di sana rupanya ramai kenalan aku yang telah aku lupakan ada disana. Nak tergelak pun ada, sebab macam-macam situasi telah berlaku aku buat..Lebih-lebih lagi jadi penyakat dan meriuhkan keadaan stor...Hahahahah....

1 minggu aku bekerja disana aku rindukan sangat si DIA...hahahha...tapi DIA la sumber semangat aku untuk kerja kat MYDIN..sebab DIA la aku ada kekuatan untuk berusaha kerja keras walaupun kerja tu susah dan berat bagi aku..Thanks a lot My Dear...

Cakap pasal DIA, aku penat-penat kerja teringat kat DIA.. Sampai Izhar dah tergelak ngan aku bila aku calling dia lepas waktu makan...Hahahaha...tu namanya ambil penambahan energy semangat, sebab bila dengar suara DIA aku rasa relaks dan bersemangat buat kerja..

Tapi hari ni sorry to Bro Subra, den tak nak amik OT sebab den nye badan dah terkejut ngan budaya kerja baru....Abg Yus Sorry sangat-sangat ye...huhuuhh

Ok la, malam ni mahu skype ngan si DIA...huhuhuh...RINDUUUUU...hehehehhehe

Sekian

Wasalam....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan